Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.05.2008 19:47 - Малки принце
Автор: angelito Категория: Изкуство   
Прочетен: 775 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 31.05.2008 19:51


Ако днес земята със ръце изровя,
ако на Господ се помоля силно,
ако на карта цялата земя заложа
ще мога ли до мен да те открия?

Не искам много, само за минута,
да видя как смеят се очите твои,
как сълзи по бузите се стичат,
щом за любов и топлина запееш..

Хайде, събуди се, ставай, малки принце,
Заедно във Рай земята да превърнем.
В теб са любовта и добротата ни човешка
нека пак сред хората да ги посеем...

И заедно ще учим всеки смел да бъде
ще спрем войни, децата ще прегърнем,
любовта в закон със тебе ще превърнем,
само ти за миг върни се, малки принце

Не идваш... Господ ли не иска да те пусне?
Толкова ли много те обича? Обясни му
че и аз от тебе имам нужда, малки принце...
Не иска... Усмихни се, там някъде от Рая.

А аз ще знам, че слънцето когато топли,
това е всъщност твоята прегръдка...
Че изпратил си ми вятър да ме пази
и няма никога светът ми да е празен...

***
Посветено на Тоше Проески




Тагове:   малки,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. izgubena - не е човешко, вече незнам каквод а ...
31.05.2008 19:59
не е човешко,вече незнам какво да кажа,толкова пъти се сърдих на Бог,но явно макар и трудно тярбва да приемем факта че той ни дарява за кратко свойте най-обичани чада и бързо си ги прибира.Точно в мига в които имаме най голяма нужда от тях,за да ни научи на нещо,а дали ще извлечем поуката е в наши ръце
цитирай
2. angelito - Бог е пратил Ангела си да ни покаже ...
31.05.2008 20:05
Бог е пратил Ангела си да ни покаже някои неща, явно сега е време да му покажем, ч епрестоя му на земята не е бил напарзен. Поне за тия, които се бяха докоснали до Него, до Ангела!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: angelito
Категория: Изкуство
Прочетен: 23236
Постинги: 12
Коментари: 7
Гласове: 26
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930